Kids On Tour 2016

vrijdag 23 september 2016

Vorig jaar, rond deze tijd, kon u vanachter uw scherm meegenieten van de uitsloverij van de ene blogster voor (een kind van) de andere. Herinnert u zich de Kids On Tour 2015? 
Het concept bleek het stressniveau van de deelneemsters (mezelf incluis) te pushen tot ongekende hoogten, maar de ontlading was groot toen deze in ruil een stijlvolle jas, een prachtkleed of een coole broek kreeg toegespeeld. 

Aan jullie reacties te zien werd de Blogtour gesmaakt, en verschillende blogsters lieten zich, wellicht in een vlaag van onnadenkendheid, ontvallen ook wel in te zijn voor een deelname aan een eventuele volgende editie. Ha! U vraagt een volgende editie? U krijgt een volgende editie!*

In juni scrolden mede-initiatiefneemster Katrien en ik nog eens door de reacties en lijstten potentiële deelnemers op. We voegden daarenboven nog een aantal van onze all-time favourites toe en kregen... een laaaange lijst - bij deze zijn editie 3 en 4 en ... ook al veilig gesteld ;). Op de shortlist bleef een mix van dames achter, sommigen met een lange staat van dienst inzake naaien en bloggen, sommigen 'beloftevolle nieuwkomers', sommigen zijn uitgesproken jongensmama's, anderen zijn typische meisjesmama's.  

De 'uitverkorenen' kregen een uitnodiging in hun inbox, twijfelden, maar gingen uiteindelijk allemaal overstag. Want zo'n Kids On Tour, dat is, naast een boel stress, natuurlijk ook gewoon erg plezant. ;)

Met veel trots kondigen wij jullie dan ook de deelneemsters aan van Kids On Tour 2016...
30/9 - Lucky Mie | Vink

Benieuwd wie voor wie alles uit de kast trok? Volg dan zeker Kids On Tour!

Voor de ruildate zorgden we alvast voor een gezellig kampvuurtje, we zongen 'vrolijke vrienden' en haalden onze beste moppen boven. Just kidding ;)

* Met dat verschil dat Katrien en ik ditmaal enkel gastvrouw zijn, en geen deelnemers. - wij zijn toch niet gék ;) -

11 opmerkingen

  1. Wat een leuk idee! Het lijkt mij fijn om als jongensmama eens iets te mogen naaien voor een meisje en omgekeerd :-)
    Ik ben al benieuwd naar de resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O 't was zo gezellig!!
    Bedankt voor alles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een supergezellige avond, alleen al daarvoor zou ik met plezier volgend jaar opnieuw medoen. Just kidding ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig en blij dat ik toch ja heb gezegd, al kwam een pampertje af en toe wel van pas 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh... ik krijg al kriebels als ik eraan terugdenk! Ik ben benieuwd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet gek, alleen een beetje overvol plannen ;-) Ik kijk uit naar al die uitsloverij! (en zodra hier een kind komt piepen mag je mij op de toekomstlijst zwieren!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik krijg al boenk terug stress en ik niet eens meer mee! 😳

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg benieuwd! Maar het lijstje hierboven zijn toch geen nieuwkomers? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk concept!
    Zal wel zijn dat dat in de smaak valt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, super benieuwd! Moet niet makkelijk zijn, naaien voor andermans kinderen, wetende dat de mama in kwestie het minstens even goed zelf kan! Lijkt me een super ervaring :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.