Kids On Tour Kick Off: Petrol & Mint

zaterdag 1 oktober 2016

Vandaag is de dag. Dé dag waar ik stiekem al 3 maanden reikhalzend naar uit. Dé dag van de Kids On Tour Kick Off! 

Dag 1 staan er, naar mijn bescheiden mening, meteen al mooie namen op de affiche. Eentje daarvan is een dame die ik anderhalf jaar geleden leerde kennen toen ze met dit fantastisch jurkje de eerste Compagnie M wedstrijd won. 
Petrol & Mint is voor mij iemand die altijd verrassend uit de hoek komt. Met blogposts die verder gaan dan enkel naald en draad, met simpele maar geniale upcycle-ideeën, altijd voorzien van een authentieke vintage feel. Marleen, aka Queen of the Rommelmarkt, ontdekt schatten, daar waar ik enkel een grote stapel rommel zie. She's got the eye. Daar is haar Kids On Tour project een sprekend voorbeeld van. Inspiratie vond ze in een oud-nieuw boekje... Benieuwd wat ze maakte en wie dit kledingstuk in haar kast mag hangen?


Partner-in-crime Katrien introduceert ondertussen onze andere gast. Alsof die nog enige introductie nodig heeft ;).
kids on tour button

3 opmerkingen

  1. Haha, Queen of the rommelmarkt.... die ga ik onthouden. Merci hoor Mieke, je doet me blozen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Queen of the rommelmarkt.... gepaste en eervolle titel! ;-)

      Verwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.