Papegaaienrokje

zaterdag 9 mei 2015

Ze groeide uit dit rokje. Correctie, haar buik groeide uit dit rokje - het kind werd dan wel 4, van een in omvang-afnemende peuterbuik is anders nog niks te merken. Het rokje verhuisde dus naar nichtje Tess en als u mij al een beetje begint te kennen, weet u dat ik niet meer aanmoediging nodig heb om een nieuw simpel rimpelrokje te naaien.
Het papegaaienstofje komt van Veritas en schreeuwt zomer, ideaal stofje voor kleinere (of wat grotere) kindjes. De extra dikke rood-oranje paspel haalde ik bij Petit Pan.
Bij goldfish.be kocht ik een papegaaien-t-shirt van Lily Balou, lekker vrolijk, en lekker matchy matchy. Parrots are the new flamingo's. Zeg dat ik het gezegd heb.


35 opmerkingen

  1. Full of tropical colours, love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vrolijk, en hele mooie combi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Peuterbuikjes met rimpelrokjes zijn top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! En wat groeit jouw meid zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb die papegaaien ook al in mijn handen gehad in de veritas. Superleuk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt een tropische zomer met papegaaien en ananassen aan de top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, en inderdaad ook voor grote meisjes nog heel geschikt, denk dat ik nog iets nodig heb van de Veritas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super schattig T-shirtje en een prachtig rokje erbij! Mooi setje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het hier ook liggen met het oog op een rokje. Zo'n schattig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meer moet dat niet zijn, schoon!
    Ojee, nu zijn het al papegaaien - wat nu met die ananassen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan mij bezorgen. Ik zit er niet mee in wat achter te lopen ;)

      Verwijderen
  11. Eigenlijk is zo een rimpelrokje toch wel top, eenvoudig maar mega. Allez hopla, weer iets bij voor op mijn to do lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat staat haar heel leuk.
    Mooi gedaan!

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het staat haar geweldig en ik zal onthouden dat jij de nieuwe trend aan zag komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig! Ik zag het stofje ook in de veritas, maar nam dan toch een ander. Ik heb precies al spijt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schattig!!!! en super kleurencombi
    je hebt gelijk ivm de papegaaien
    en volgens mij worden cactussen de nieuwe ananassen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi ! (mooie trend, die nieuwe flamingo's !)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk rokje!
    En lap zeg, ik ging nu net verkondigen dat kolibri's de nieuwe flamingo's zijn. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.